All in all

2009-04-05









Sitter här och känner mig lite smått ensam, faktiskt! Konstigt nog.. Mickan är hemma från Holland och Elin är hemma från Getterön. Han kommer inte hem förrän en vecka. Jag vet det är en vecka inte mer. (Elin du blir väl galen när jag klagar över en vecka) Veckan kommer gå fort. Vad som fortfarande kvarstår är att jag saknar honom.

Mickans stora flytt från Stamnared till stor staden Varberg börjar imorgon. Jag tror det kommer bli lite av ett tema i några veckor framöver.

1 Comments

2009-04-06 @ 15:13:58

jag gillat mickans tema :)

känner igen huset, vilket?


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!