Come away with me

2009-04-10



Jennie Jens förra veckan får pynta dagens (kvällens!) inlägg. Dålig på att producera inlägg för tillfället. Det är för att jag brottas med min otroligt kreativa sida (alla som känner mig vet att jag var ironisk så det visslar om det) och försöker knåpa ihop något nytt och trevligt. Men det blir inte lika trevligt som jag ser det i mitt huvud.

Pizza, Så ska det låta, Sex and the city med elin ikväll. Så ska det låta för fet underkänt av mig idag. Ola krullig med? Why? Elin är god så kvällen får godkänt.

Nu sitter jag å Norah Jones och myser.

2 Comments

2009-04-11 @ 12:15:58

Hej vilken fin blogg du har :)



ska vi lägga till varandra på bloglovin? eller jag lägger till dig i alla fall så får du göra som du vill sen :P



ha det bäst

Kram

2009-04-11 @ 15:32:42

yes godkänt, bra :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!