Lite mer fröken negativ del2

2009-02-25
Allt som krävdes på Robins jobb för att det skulle bli roligare var en skruvdragare och en jacka. På mitt jobb finns det massa jackor och minst en skruvdragare och ett dussin hammare men det bir inte roligare för det. Idag blev det en skarp sväng åt det tråkigare hållet på jobbet.

Tråkiga frågor med tråkiga svar:
- Vad vill jag med mitt liv? Något som jag inte kan bli.
- När försvinner min förskylning? Det är ett virus som fröken doktor sa till mig idag! (serriöst, NÄHÄ?)
- Tensta, nej. Bio, nej. Tensta . . .? Nej jag kommer inte orka när väl fredagen slår in.

Helt förståligt om ni blir sjukt peppade och en smula trötta av vad jag skriver för strunt här.
Jag ser det som en liten fläkt i ett instängt rum, frisk luft?
[shit vad smart det var, det blir inte frisk luft, för det är samma luft? Vad blir det då? En vindfläkt? Nä vad heter det?]





happy time in egypt.
foto: helena

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!