Slide

2009-01-22
Idag skulle jag städa.. MEN istället letade jag kattpiss. Detta störde mig så pass mycket att jag inte kunde genomföra min städning. Plus att jag då hade dragit in så mycket luft i min näsa att jag hade ont i den.
Till sist blev jag färdig.

Nu har jag tagit två alvedoner och ska kurra ner mig i min renbäddade säng. Och bli frisk.

Många tack för blommor och presenterna också.
En present som jag sent kommer glömma är Antons. Jag fick Fölet Fantastico och en vitlökspress.
Kommer inte några bilder. Blev bara massa knas!

Slide - Goo goo dolls

Två grejer till:
Åker till idre på Lördag, det kommer bli kuligt.
Var är min familj?

1 Comments

2009-01-23 @ 12:14:29

inga bilder? fuck fuck. men du, sjuk? kattpiss?

jag ringer dig.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!