The Unwinding Cable Car

2009-01-23








felicia, elin



Jag packar, packar och packar med oflyt. Det går trögt och är tråkigt.
Helena kom på mitt i allt att jag borde ladda min lilla kamera också, samtidigt tänkte hon. Det måste vara länge sedan jag använde den. Tar ut minneskortet och vad hittar jag?
OM INTE massa gamla goa bilder som jag aldrig har lagt in eller tittat på.

( Elin och Felicia det är helt riktigt det är från Camp Malloy kvällen. Bra tider och en ritkigt riktigt bra kväll. Var det inte den kvällen vi skulle till Majas men kom bara till krogen.. Och Ida skulle inte dricka och hon satt och shoota på krogen. Hejja gamla minnen. Det värmer väl i Barcelona Felicia? )

Inte annat än att man saknar lite sommar, värme och sol.

The Unwindin Cable Car - Anberlin


3 Comments

2009-01-23 @ 16:19:27

fin blogg

2009-01-23 @ 17:39:58

I love, mm fulla och bruna, det var en bra sommar, sitter och ser att jag verkligen måste färga mitt hår igen och igen och åter igen.

2009-01-23 @ 17:41:03

hur i hel*ete kom vi till bussen i tid? kommer faktiskt inte ihåg att vi gick!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!