upplyst

2009-03-11

Jag ber om ursäkt för all text. Förstår inte var det kommer ifrån.

Vet ej om det är solen..?
...men jag hade värsta bra promenaden precis.


Jag har haft besluts ångest!! SKA jag plugga till hösten eller inte? Vad?
Ska jag inte resa då? Ingenting? Ett stort streck över allt det? Eller borde jag jobba? Fytta?

Sen hände följande..

Helena gick och längtade efter snö och skidåkning och blev en smula ledsen och besviken (för femhundrade gången) över att det inte var hon som fick något säsongsjobb i någon av skidanläggningarna hon sökte till.
Här kommer..
BESLUT ETT: I och med denna stora besvikelse över att inte fått något jobb tog hon ett beslut som har legat och svajjat. Hon SKA söka till säsong 09/10. Spelar ingen roll var/hur/när men hon SKA!


Då tänkte Helena direkt på:
Thailand som hon och elin (ursprungligen mickan och andrea) har längtat efter så.. Blir det då, nu när jag tänker på snö och allt?
Åh nu kommer..
BESLUT TVÅ: Thailand Ska bli av. För att följande. I och med att Beslut nr 1 är fattat så är det orimmligt att skaffa ett fast jobb om jag ändå ska iväg. Vilket betyder att då åker jag iväg 1½ månad till thailand.. jobbar några månader i sköna varberg (för jag tycker om varberg) och förhoppningsvis åker jag och säsongar någonstans najsigt.


Alla som känner mig vet att detta kanske inte ska tas på det största allvaret, Ta en nypa salt eller två.
Men som jag och Mickan skulle sagt detta är vad jag vill NU (kanske ändrar sig om en månad eller två).

Lyckoruset som jag fick av alla dessa glada tankar har resulterat i följande:
Helena kommer orka gå till jobbet imorgon och i några veckor framöver.

=)





3 Comments

2009-03-12 @ 14:22:02

2009-03-12 @ 14:23:35

Kit-cat råkade göra ett avtryck att skriva nått..opppss! :)

jag tycker du ska dra till thailand..de är du fan värd!

och sök till fjällenn..du hade passat där..Heja heja!

2009-03-12 @ 19:53:04

Ahh det verkar underbart!! :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!