wait

2010-07-22
Jag och Robin har en Joey...
När Johan är borta av någon anledning, kanske är i skolan, kanske spelar in lite låtar, kanske sjunger. Då då har Elin kommit på helt själv utan påstötning från mig eller robin att elin själv är våran Joey. Det är vi mycket glada för, annars hade vi ju inte haft någon som säger alla oc replikerna fem sekunder innan dom ska sägas. Sen gör hon massa andra bra saker.. men listan skulle bli för lång.
(ni som reagerar, bild tre är inte monterad för det är vi som är ihop och inte dom andra två :)   )



'
'

2 Comments

2010-07-23 @ 08:22:01

Jaha, här sitter man o flabbar för sig själv, Helena - tack för inlägget. Been waiting a long loooong time :D Puss!

2010-07-23 @ 09:20:04

Höhöh, fan, jag är verkligen joey, jobbig uppenbarelse, plus att jag får sluta med mina repliker som faktiskt aldrig stämmer helt och hållet


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!