Little Sister

2010-11-25
Nu när Jens lyder mina råd. Så får väl jag leva som jag lär.
Igår flög vår efterlängtade tavla upp på väggen. Flög och flög robin spikade. Då blir jag glad.
Klockan kom också till sin rätt, synd bara att den tickar tycker robin, som idag ville slänga klockan.
Elin och Johan var här idag. Mamma och pappa trillade in och skypade lite. Skulle tagit kort på dom, dom såg Väldigt roliga/söta ut när båda satt klistrade framför datorn.
(Jennie längta inte hem idag hade inte mammsen och pappsen någon el från halv två till fem Så det Så.
Ha det riktigt riktigt gott månaderna kommer svischa förbi. Lycka till med jobb sök imorgon)

3 Comments

2010-11-25 @ 23:10:53

Var har ni satt upp nya tavlor? och vilka? Klocka? Ta kort så att jag kan få se. Dom såg så söta ut, mamma fixade lite med frisyren och pappa är tuff och dricker Gainomax. Idag längtar jag inte hem, det var faktiskt värre igår när vi kom fram, då allt kändes fel. Vi hörs imon, <3 sis

2010-11-26 @ 10:18:04

Känns verkligen som att bilden framhäver min rätta maskulinitet. Den mista spiken som går att hitta, det ser dessutom ut som att jg inte riktigt vet vad jag ska göra med hammaren. Cool kille

2010-11-26 @ 22:54:27

bananas are for monkeys, not for stefan, gainmax is for stefan


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!