Puvla

2011-09-12
Pula pula pula, jag vet inte var jag ska börja. Först tänkte vi båda att detta stället..?
Men åh vad detta stället passar oss perfekt. Nu har semestern börjat på riktigt.
Vi äter frukost vid nio på balkongen, efter det går vi sakta med säkert ner till "vår stenstrand", där det är var det så lite folk idag så det får plats på min och elins hand.
.
Idag har vi varit i Pula centrum, gått i små butiker, ätit glass, strosat lite på en marknad och varit på tågstationen. Så nu har det ordnat sig också så vi vet att vi kommer här ifrån, Ljubliana åker vi mot på lördag.
Ikväll ska vi laga mat i lägenheten och äta lite brieost.
.
Robin saknar dig. Spela av dig allt du har för det blir det inget av när jag kommer hem :) Skämt och sido.
Jag kommer hem och kramar dig innan du åker, lovar.
.
Mamma och Pappa vi har det bra!



3 Comments

2011-09-12 @ 21:24:23

va härligt du har det, saknar dej

2011-09-12 @ 22:22:01

Helena är ingen badkruka?

2011-09-17 @ 09:12:55

Snygg brud med snygga glasögon : )


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!