Fredagen den 13:e

2009-02-13

Kom från det första jobbet vid tolv.
Tänkte att nu ska jag sova en snabbis.. Precis när jag somnat kommer pappa innanför dörren.
Lika bra att skita i det, gick upp packade färdigt.

Nu åker jag till stan, hämtar min kompis och hoppar på tåget och beger mig till malmö.
Kommer hem på söndag kväll. Elin är du hemma då tro? Pizza? Ett tag sedan. Men hej jag bara spånar.


Idag bjuder jag på ritkigt stora minnen.
Jag saknar skolan, min klass, balen, studenten, känslan dom sista dagarna i skolan, det sista sommarlovet.
Helena är kär i året 2008.


sara, bryngel, anna, anton, frida, emil, helena, filip, cattis, robin, mickan, koffe, elin, johan



koffe, filip, johan


cattis, helena, felicia



1 Comments

2009-02-13 @ 19:05:04

lovliy, saknar de sista veckorna så... fattar inte att man inte tog vara på dem mer ändå! (om det kunde gå)

fin fina bilder väcker fin fina minnen.

pizza söndag, jag är på, hungrig som fan.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!