I dont know

2009-02-20




Kan man skylla på jobbet?
Isåfall gör jag det. Om någon vill höra en annan bortförklaring är det bara att slå en pling.
Har alltid ett lager med bortförklaringar.

Kameran ligger kall och still, för en bra anledning också.
Det gör att jag inte tycker det är lika kul att slänga upp nya inlägg här..
För det händer verkligen ingeting kul i mitt liv.. typ.

En ny grej har hänt:
Helena Emanuelsson har från och med denna dagen börjat hata postkontoret i Varberg.
Varför kan man då kanske fråga sig?
JO jag har en tjockis bra anledning till det:

Mickan fick inte ledigt två stackars dagar när vi skulle till stockholm!
Nog för att jag vet att det är svårt att klara sig utan Mickan men Hallå?
Jag vill åka ändå. Det är det enda jag har sett fram emot. Så fortsättning följer!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!