Live

2009-02-22

hej jag heter helena och är lite smått stirrig och kände mig lite vårig.



Igår dag - frida frida söta frida tack för en go dag.
Igår kväll - riktigt riktigt snuskigt rolig kväll. Trots en smula osocial sida smög sig fram i helena fram mot kvällen hade jag kalasigt väldans jätte sketa kul. En Helena tackar och bugar sig för Elin och Mickan.
En bra grej är fortfarande att INTE ha med kortet på krogen. Det är Så lätt att pengar försvinner.

Idag - En tecknad skit tråkig film, som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Rekomenderra inte den. Dock..
A LOVE SONG FOR BOBBY LONG är en riktigt riktigt bra film, som många borde se.

Nu - Duschen väntar, och min underbara säng. Jobb imorgon by seven.

3 Comments

2009-02-23 @ 08:38:08

Sötnos!

2009-02-23 @ 08:40:33

Kämpa på med din blogg! den är mysig att läsa :)

2009-02-23 @ 11:01:59

Tack så mycket! Det är mysigt när man blir väckt på morgonen av att det är någon som sparkar och rullar runt i magen =)

När ska vi träffas då? hade varit kul med en klassfest eller nått, helst innan bebis kommer så jag kan va me hehe =P


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!