Ursäkta röran

2011-07-25
"röran" i det här fallet kallas semester och jag ber inte om ursäkt.
Däremot blir jag arg på själv.. fyra veckor tänkte jag. Lugnt tänkte jag, jag kommer hinna hur mycket som helst.
Typ som framkalla massa bilder, sätta in massa bilder i fotoalbumen, kolla roliga utbildningar, vara på stranden mycket, träna lite extra, (inte för att det är kul för att jag har tid), åka lite extra långt för att ta roliga bilder, mm. Har hur som helst har jag nästan inte gjort någonting. Nu åker jag till Tylösand.

2 Comments

2011-07-25 @ 22:13:22

Nena, du har halva semestern kvar, lugn!!!

2011-07-25 @ 23:53:30

Vännen Vännen lugn jag började jobba idag.. Men har du åkt till Tylösand utan att säga något till mig? :( Puss på dig


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!