Barliz

2011-09-02
Mamma (hoppas pappa också) kul att ni har hittat hit, antar att det är med på tryckning från min lilla lilla syster.
Robin dåligt att inte du hittar hit. (puss ändå)

Parkhäng med lite vin och chips och judiska museet. Avslutade med en trevlig middag någonstans som jag inte kommer ihåg var vi var.

Fråga 4 kommer här (fråga tre finns på elins blogg)
Vad såg Helena & Elin i tiergarten (stor park) runt vid ett snåret?
(1) En kvinna som fick slag anfall på en parkbänk i närheten
(x) En arbetar man som körde liten grävmaskin körde över en duva mitt framför ögonen på oss
(2) En ny duschad naken man som stod vid sin cykel

GISSA PÅ VI TYCKER DET ÄR SKIT KUL!


5 Comments

2011-09-03 @ 08:54:01

duvan blev överkörd

blir det så småningom pris till den som har mest rätt?

PS: Jennie sover

2011-09-03 @ 10:16:54

Hej "gotejerna". Skulle inte förvåna mig om det är alt. två...

2011-09-03 @ 11:08:10

Hoppas på slaganfallet

2011-09-03 @ 12:19:30

Känns väldigt skönt att se bilder :) Gillar att se att ni har kul och mår bra!

Du, jag hittar visst hit, är inne här varje dag och kollar! Men sämre på att skriva bara=)

Jag ska till Anton snart och hjälpa honom med hans födelsedagskalas!

Vi spelade Ticket to Ride igår, Jag, Rebecca och Anton! men vi sa det kommer inte bli roligt att spela med dig, för den som börjar spelet är den som vart i mest Europeiska länder! :)

Och jag kör på Pressad Duva!

Puss på dig!

2011-09-03 @ 22:11:33

Jag hjälpte dom bara in lite, men nu är dom riktigt på blogg läsningen själva. Hade ju hunnit läsa detta innan jag hann upp idag. Nu sitter vi i kärra hos agnes. Farmor och farfar är också här.!

Imorgon går sista lasset till Göteborg, sängen ska nog komma till rätta nu, vi hade fått en hel förpackning för lite så inte konstigt att mycket saknades. Nu ska vi nog få ihop den.



Jag tror på den med duva.

puss


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!