Bra-Frankfurt

2011-09-21

Jag är mer postiv idag. Efter att ha strosat omkring i ett soligt Frankfurt, druckit och ätit gott. Så känner jag mig mer glad och lycklig än igår. (så farligt var det inte bara att jag var lite små opeppt på att bo i skithålan)
Men vi har listat ut vad det luktar i byggnaden. På vårt rum.. Icke mögel utan Avlopp. På toan.. (delade toan) fukt och rök. I hallen.. gamal instängt mögel blandat med rök.
En natt kvar. Håll ut
.
Som sagt strosat runt på frankfurtsgator, hittat mysiga butiker, åt väldans god lunch gått ut med Main, Solat oss mm. Vi har avsutat dagen med att äta tapas och druckit vin på ett mysigt ställe. Nu sitter vi här!
.
Vi är väldigt osäkra på när vi kommer hem, allt går i vågor. Vi bestämde igår att vi skulle prata om det idag så..
Helena frågar Elin - Hur känner du?
Elin - Jag vet inte, hur känner du?
Helena (astrött efter allt vi gått och asigt mätt) svara - Alltså just nu känns det som att vi bara fördriver tiden och väntar..
Elin - SKÖNT att du säger det. För både mitt psykiska-innre och mitt psykiska-yttre säger att jag är jävligt trött. Och om jag dessumtom frågar dom andra både ett, två och tre i mig så säger dom också det.
Helena - Va?
Elin - Ja och dricker lite med kaffe.
Med detta sagt så ska vi kolla igenom vad det kostar en gång till innan vi bestämmer oss..?


1 Comments

2011-09-22 @ 22:55:55

Jag pratade med en helt galet glad mamma snabbt i telefonen.

-Oj så glad du låter!

-Jaaaa, båda mina flickor kommer hem till mig imorgon så jag är jätteglad!

<3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!