Česká republika

2011-09-05
Hej, om ni blickar snabbt på bilden vill jag börja med att påpeka Nej jag är inte sur. Det kan till och med Elin intyga. Vi hade ont om batterier och Elin - Neniiiii titta hit. Jag tittar? hu? Bild. Har varit lite så hela dagen så detta blev den bästa (?) bilden på mig. Sen vill jag passa på att säga att vi tar massa fina bilder med min stora kamera men dom kan vi inte öppna på den här datorn så ni alla får hållas tills vi kommit hem.
.
Vi har gått och vi har gått och vi har gått idag. Lite ljug men också mycket sanning. Vi har gått upp för en jätte lång backe Hradcany upp till ett jätte slott. På vägen upp drack vi öl och på vägen ner med. Och efter det började det regna lite så då var vi tvunga att dricka en öl till.
Vi åt på Hybernia (tack Emil, Julia & Anna) som var ett trevligt ställe. Rekomenderar det om ni ska hit någon gång. Imorgon åker vi mot Wien...
.
Men det har inte bara varit roligt idag..
Fråga nummer 8
Varför fick vi böta 1800czk ikväll?
(1) Vi gick på privatmark (grönområde vid slott tydligen)
(x) Vi åkte utan biljett på metrobana
(2) Vi var för lättklädda i Synagogan

- De rätta svaren kommer imorgon.
Ni glömmer väl inte Elins frågor här.

(Sen pratade jag med Robin i 9:51 minuter det blir dyrt, men så värt det
Love you.)





6 Comments

2011-09-06 @ 00:25:13

Åh va mysigt ni verkar ha det :) Jag har precis kommit hem från jobbet vi har inventerat ikväll...

Jag tror på svar number one!! Hoppas att ni inte va så dumma och åkte utan biljett & för lättklädda hoppas jag inte heller på.... Tycker väldigt synd om er om mitt svar är rätt : ( Njut vidare! Jätte kul att följa era bloggar : ) Puss <3

2011-09-06 @ 08:54:14

Hejj flickorna!

Jag gissar också på nr1. Lika spännande varje gång man får svara på era kluriga frågor;)

Hoppas det finns gott om toaletter för all den där ölen måste ju ut. Kissa inte i buskarna för då blir det nog redigt dyrt.

Kram

2011-09-06 @ 17:25:18

Jag gissar på ettan!

Neni akta ölmagen och så att pappa inte hinner ifatt dig på shaplink ;)

2011-09-06 @ 17:37:17

ni gick på privat mark aja baja

2011-09-06 @ 19:26:28

Två virrhönor i storstad. Har ni kommit in på privat mark?

2011-09-06 @ 21:08:05

Kommentarer är överflödiga i dag rätt svar är ettan

Många pussar från Pappi Rao


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!