Pula

2011-09-10
Efter mycket slit med tung väska och varma grader kom vi fram till vår lägenhet. Vi tänkte Plua är litet. Litet må der vara men det var många kilometer till vår lägenhet och vi gick..
Snäll kvinna hjälper oss (tredje peronen vi frågat) säger att det är långt kvar fast person två sa att det bara var två kilometer. Hon rekomendera bussen. Vi tog buss men bara i några meter innan vi skulle av värt det? Knappt.. svetten rann som det var.
.
Men nu är vi i solen. Vi har över trettio grader.  Vi har redan glömt hur tunga väskorna var så vi är glada.
Vi dricker öl och vin på vår balkong som är det enda mysiga att vara på i vårt rum.
En liten stenstrand ligger några meter bort och vi badar och badar!
(Jennie vi badar faktiskt riktigt mycket, elin var lite tant imorse men sen har hon fiskat till sig)
.
Robin jag saknar dig!
.
Mamma och Pappa vi har det kalasbra. (Bli inte oroliga om vi inte hör av oss)
.
Bloggen kommer vara lite off ett tag pga av internet brist. Men kanske någon gång till nästa vecka.


Bild från när vi var i Berlin och gottade oss!

3 Comments

2011-09-10 @ 18:48:43

Saknar dig också!

Det är ingen utmaning att spela datorspel längre! ;P

Det är skönt att ni har det bra! Jag har det också bra, förutom det faktum att jag inte har en aning om vad jag ska göra en Lördag kväll. Får väl försöka knåpa ihop något!

Känner du att du har blivit starkare!? Är väskan ett problem längre liksom:)

Puss pälskling

2011-09-11 @ 12:48:50

Så Helena du fick alltså dra i Elin? Jag visste att du hade lite bad i generna ändå. Ta ett långt och härligt bad från mig med!! I regnet blir man lätt avis på er. Njut njut njut.!!

Puss sis

2011-09-11 @ 22:48:27

Man känner en viss avundsjuka när ni gottar er i solen med öl och vin medan vi vanliga dödliga börjar jobba i morgon. Det låter som om ni har det hur bra som helst(trotts tunga väskor), ta nu tillvara på tiden!



Robin, jag vet vad du menar. :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!