Singer 109

2011-09-01
Hej Hopp Berlin är Topp (? )
Först Hej Jennie hoppas din sängär mjuk och att Ikea har varit snälla.
Sen Daniel din dator jag säger bara TACK (tack tack och tack).
Sist men inte minst Robin - puss.
.

Vi ligger redan i våra faktiskt galet goa sängar om man jämnför med sjs skit sängar. Vi kom fram vid tidigt klockslag och har inte kommit till våra rum innan fem ikväll så nu gick luften nästan ur oss. Som jag försökte uttrycka oss innnan är vi kalas glada för att vi fick låna Daniels dator speciellt en kväll som i kväll.
.
Elin och jag har haft en jätte bra dag. Lite Berlinmur, lite checkpoint, lite mat, tunnelbanor, öl, sol, gatukonst, mer tunnelbanor, monument och mycket mycket mer.
.
En liten ett, kryss, två fråga kommer här.
Fråga nummer 2! (fråga nummer ett finns på elins blogg)
Vad hände kl 06.32 i toalettrummet på Berlins station?
(1) Helena tappade "toalettbiljetten" och fastnade med väskan och hela alltet i spärren?
(X) Elin somnade med tuggumi i munnen på tåget, som hon nu upptäckte satt HÅRT fast i hennes hår?
(2) Eller välte Elin en 1½ meter lång värmefläkt när hon skulle på toa?


8 Comments

2011-09-01 @ 22:35:44

Hoppas ni har de kanon och att resan gick bra!! Jag hoppas att inget av dessa tre alternativen är något rätt svar ;) haha

Tahand om er och Puss från mig <3

2011-09-01 @ 22:49:02

Ikea var lite små dumma. Hade inte skicakt med skruvar och beskrivngen till sängstommen så ligger just nu på golvet i vardagsrummet, får väl se hur jag sover. Antar att pappa svor på vägen hem.



Grymt att höra från er även om ni åkte igår.!! Jag tror på x känns som Elin!!

Puss

2011-09-02 @ 12:55:51

Nadja och jag tror att det är en tvåa.

2011-09-02 @ 21:37:36

jag vet att Elin välte en värmefläkt, varför Elin?

2011-09-02 @ 21:46:44

elin välte värme fläkten

2011-09-03 @ 07:33:31

Ha ha jag tror att Elin gjorde en rejäl bensax på värmefläkten och samtidigt råkade kleta in tuggummit i håret.

2011-09-03 @ 11:06:55

Helena fastnade med allt

2011-09-03 @ 12:03:02

Jag är inte alls bitter, vaknar med några öl i huvudet. Klockan tio inte minst! Så, med vetskapen om att ni ser världen och får dricka öl samtidigt (?).

Haha, Annelie Svensson din toka!

Men jag håller med, liten Elin bensaxar stor fläkt.

Saknar dig love!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!