Vardag

2011-09-27
Har nu samlat mig, har kommit hem, har lagt in alla bilderna på datorn, börjat radera lite bilder, kramat Robin, lagat god mat, sovit gott i Min säng, hjälp Robin att packa, beställt kurslitteratur, legat i soffan och inte gjort någonting, sagt hej till min familj, druckit gott kaffe, knåpar på en höstlista på spotify & vinkat av Robin.
.
Samtidigt känner jag mig lite rastlös? Alla andra jobbar har ingen att umgås med.
.
För er som inte vet ska jag läsa två kurser på jönköpings högskola (distans)
- Digital Bildbehandling
- Visuell Kommunikation
Så idag har jag beställt kurslitteratur, kollat igenom PingPong (bra namn? inte om du frågar mig), imorgon har jag tänkt att ge mig på min första "lektion".
.
Nu ska jag redigera lite fler bilder i väntan på att Sally ska ringa.
By.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!