Talkin bout a revolution

2009-04-12









Mickan, Felicia, Elin & Johan (+mig) grillade i stamnaredshuset. Vi hade det riktigt riktigt bra, sommarfeelings på hög nivå.
Sköna sköna varberg ett tag senare. Träffade båda dom ena och dom andra igår väldans trevligt. (Bla. Angelina som jobbar i Norge bara läser min blogg, jag blir så glad yeahiii)

Vaknade 11.30 hos Mickan. Vi träffar Felicia vid posten. Lunchade, gick promenad, satt på en bänk i solen jättelänge.
Ansvarsfull som jag är lämnade jag kameran i Stamnared för att förhindra hemska saker att hända min kära kamera. Därför var den inte med idag, det var synd. Tyckte till och med Mickan :)
Hur som helst gillade vi verkligen varberg idag!!

3 Comments

2009-04-13 @ 19:34:05

Svar: aaw, tack så mycket, superglad blir jag! :D



Din blogg är superfin! (a)

myysigt med grillning :D

2009-04-15 @ 13:15:39

heheh kommer du inte göra länge till,jo kanske gilla varberg.men när du fått en dos av mig och stockholm kommer du älska stockholm:D........snart kommer ni:D. btw, har du snackat med elin, hon vet at jag jobbar till halv två, så jag ringer er när jag slutat jobbet och hämtar upp er..

2009-04-17 @ 09:20:20

Fina bilder :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!