White Light Moment

2010-11-27
Hej å Hå,
Idag har jag och Robin varit elgiganten och tittat på massa fiffiga saker. Jag hittade en apa stor värme socke som man sätter in i uttaget i väggen. KUL.
Robin hittade en förbannad bänkdiskmaskin. "Det blir inget av det säger Helena fint och vänligt".
(egentligen tittade vi på micro)
SEN gick vi till djuraffären, Nu vill jag ha en kanin. Men lägenheten är för liten.
Snurran var så fin med sina låååånga öron.
Jag ska drömma om snurran inatt.
Det var mysigt!

2 Comments

2010-11-28 @ 13:49:59

Hahahahaha jag dör! Jag må få triff snurran!

2010-11-28 @ 14:08:39

Hey! Har frågestund nu & skulle

bli jätteglad om du ställde en fråga,

danke!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!