Keep Me In Your Pocket

2011-08-31
Shit, som jag tryckt. Som jag har varit arg. Men nu är den stängd. Säkert tio saker (troligtvis fler) jag inte ens kommer använda. Men hej.. nu är det ju nere.
.
Sovit stört bra inatt, förutom att Elin störde mina drömmar.
Hon kom med ryggsäcken på ryggen och en STOR lampa (ni som har varit här hemma, en sån lampa vi har i fönstret jämte datorn - fast tio storlekar större) i ena handen, för att det kan man ju behöva när det är mörkt (!? ) Jag envisades med att jag inte tyckte att vi behövde en lampa.. efter mycket prat kom vi överrens om en mindre lampa. - Lugn säger Elin Sven-Erik (elins svärfar) har masssssor i sitt garage. Till sist hittade vi en lagom lampa i Eriks garage.
.
Vi får väl se om hon kommer med någon lampa idag? Troligtvis inte.. jag är nog den som har packat skiten.
Nu har jag precis tagit min sista dusch i min egen dusch på ett tag.
Nu ska jag steka kyckling och pussas med Robin tills vi åker mot Berlin.

2 Comments

2011-08-31 @ 14:49:57

HAHHAHAHHA; lampor är ett måste, tvättlinan nere num taxi mot stationen avgår kvart i! ska bara meddela chauffören detta (SKA FAKTISKT OCKSÅ TA KORT PÅ MIN VÄSKA OCH MIG!)

2011-08-31 @ 16:42:36

Kör hårt tjejer! Tycker det är fantastiskt att ni ger er ut på lite crazy äventyr. Gör lite smått galna grejer som kan tyckas lite dumma, som ni liksom kan skratta åt i soffan med mig när vi möts hemma igen :) Kram på er!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!