Sara

2011-05-18
eller är det sarah?
När Angelica fyllde år tänkte jag ge ett inramat kort på fina fina Sara. Men dom korten jag tog i den vevan var jag inte alls nöjd med. För två helger (eller är det redan tre?) så fick hon glatt ställa upp igen efter en lång och jobbig sjukskrivning.
Nu är det bara kvar att välja vilket eller vilka!
.
Hälsade på min farmor och farfar idag. Då blir man glad. Kärlek!
Kollade nya Pirates filmen. Filmen får en stark tvåa. Två och en halv kanske. Bara för Johnny.
Nu lyssnar jag på Norah Jones och dricker äppledricka - Ja ibland tycker jag det är gott.
.
(Sen för er som undrar kommer Elin med största sannolikhet lägga upp ett klipp där Michael Bolton sjunger om Jack Sparrow. Bara om jag känner henne rätt?)

3 Comments

2011-05-18 @ 22:02:31

hhhahahahaha., jag skyndade mig för att hinna före dig men så lägger du upp ett serri inlägg!

2011-05-19 @ 14:57:57

Helena du är ju så duktig!!alla bilderna är hur fina som helst!=)Kram

2011-07-20 @ 20:27:55

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!