Skit-Frankfurt

2011-09-20
Sitter i vårat äckelrum. Jag längtar hem. Bitter? JA. Men Elin min allra finaste tjej är postiv för två och det är inte första gången hon räddar mig ur "knipan".
Jag kommer vara en lycklig tjej när skitdagarna i frankfurt är över.
Elin flirtar med "hotellägaren" (man kan inte kalla detta hak för ett hotell för det luktar funkey och är små äckligt) så jag antar att vi kommer överleva dessa två nätter.
Men som "hotellägaren" sa - "soo if i die you come in anywayy.. witt that key"
Elin svarar - "then I take over" Helena tänker.. fy fan.
.
Tänk er senariot två söta tjejjer sitter trötta på ett tåg.
Den ena säger: Jag känner mig lite sliten. Den andra: Jag med, mitt huvud är fullt.
Den första säger: Jag skulle vilja ligga i soffan och inte göra någonting. Den andra: Jaaa åh kolla på en film och äta maaat. Typ klyftpotatis med en enkel jävla sås.
Den första: Jag längtar hem fast inte hem hem utan eller jo hem hem men efter vardagen.
Den andra: Vi kanske är lite mätta.. ja?
Hur som helst efter mååånga glada timmar, efter galet mycket trevligt, efter många fina städer, efter sol, efter snö, efter regn och efter böter. Så känner vi oss ganska mätta. 
Efter skit-frankfurt har vi bokat en natt i Hamburg sen får vi se. Som det ser ut kommer vi i helgen. 
.
Zell am See var mysigt, det snöade. Snöade och snöade. Det snöade så mycket så mycket så vi inte ens kunde åka upp på berget. Vi gick till en simhall och badade ångbastu och simmade istället. Hade picknick på rummet gick drack  gott kaffe på ett mysigt cafe, åt god kvällsmat på kupferkessel. Ät där om ni är i Zell Am See.
.
Hej Svejs alla godingar där hemma snart ses vi!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!