Del IIII: Pula

2011-11-01
-Här kommer de bilder som vi har tagit med min nikon.
De inläggen vi gjorde när vi var på resande fot var självklart för allas ögon, men kanske lite extra för våra nära och kära så de kunde hålla koll på vad vi fulirade oss med. Nu kommer det komma ett inlägg från varje stad. Med favorit bilderna.. eller med några av favorit bilderna för vi har tagit mååånga bilder. enjoy!
.
En natt i Zagreb. Ett fruktansvärt varmt Zagreb med billig öl och nunnor. En tidig morgon gick vi till stationen för att åka och köpte vad som skulle bli de godaste morgon-tåg frallorna på hela resan. Vi valde galet tidig avgång för att slippa byten och kunna bara sitta hela vägen. Shiii fick vi. Vi blev avslängda i igenstans och åkte buss ännu längre ut i ingenstans.
.
Pula finns kanske inte så mycket att skriva om. Förutom att det var så bra. Vi drack billig öl, bodde på samma ställe i en hel vecka. Vi badade hela dagarna, spelade yatzy tills vi blev kantiga. Läste massa böcker. Drack efter-stranden ölen vid solnedgången. Åt billigt. Hade den bästa briekvällen av alla. (Jag kan hålla på hur länge som helst)


2 Comments

2011-11-01 @ 17:16:59

Ett bra bokval ser jag att du gjort :)

2011-11-03 @ 20:36:15

Alltså. Helena, jag blir helt varm och pirrig i kroppen när jag ser dessa korten. Skrattet sitter också i halsen, vill poppa upp i ett leende - för det ser så himla fantastiskt härligt ut!

Man skulle kanske kunna definiera detta kär?? Nä, fast det känns som om jag skulle kunnat sitta där bredvid även fast jag vet att jag inte var där. Korten är så verkliga :) Keep on going, du är verkligen duktig! Massa lööööve!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!