Wait

2011-10-21
Frukost at Sara. Äggen blev misslyckade så vi fick koka nya. Lunchat med min fina mamma.
Och nu kan jag bara vänta.. vänta på att Robin ska komma. Han har nog precis lyft och börjat sin resa hem. Vänta är tråkigt!
.
Jag läser digital bildbehandling på distans. Jag känner mig som en datanörd. Häckar vid datorn varje kväll. Men en del ljus börjar gå upp.
Denna bilden tog jag på Elin i våras när vi gav oss ut med våra kameror. Jag har gett bilden en retrokänsla med en grönton. (Något överdriven men jag gillar det)
.
Ingen resebild.. konstigt. Snart kommer Pula bilder!

2 Comments

2011-10-21 @ 18:50:47

shake that ass, >(BIG)



du är duktig nena, heja heja!

jag längtade rätt soo much to pula just idag när jag stod och frös vid rushkanan, freaking iskallt!

2011-10-21 @ 19:13:24

Neni, du är duktig du! Gillar att du la upp bilden så jag fick se den!

Datanörd och datanörd var är du på skypen just nu då?

puss Sis


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!